29 sierpnia 2013

Co słychać ?

Sporo, sporo słychać. Wakacje mają się ku końcowi. Warsztaty na statku trwają nadal. Była już masa solna. piękne rzeczy dzieciaki ulepiły.



Tematem przewodnim była oczywiście Św. Kinga.




A na kolejnych warsztatach uczestnicy poznali technikę zdobienia decupagesem. Na blogu mojej przyjaciółki Lili  można zobaczyć relacje z warsztatów.  KLIKNIJ TUTAJ  aby obejrzeć jakie piękne zakładki i pudełka dzieciaki zrobiły.
A ostatnio bawiliśmy się batikiem. Prace wyszły prześlicznie. Dzieci robiły batik na papierze, starsi na tkaninie.










W warsztatach brały udział nie tylko dzieci, ale i dorośli. I jeszcze kilka prac.






A tu już praca Lili (śliczny kwiatuszek) i mój Inti - Bóg Słońce.





A już w niedzielę kolejne warsztaty - i znów decupages. Kto chętny - niech przyjdzie!  Czekamy  ;)

1 komentarz:

  1. Super pomysły! Interesujący blog. Przeczytałam, że nie lubisz szpinaku. Ja szpinak polubiłam od czasu, kiedy moja córka - wegetarianka - przywiozła z Grecji świetny przepis na spanakopitę (czy jak to się tam nazywa). Smaczne na ciepło i na zimno. Nawet szpinak sam do jedzenia tak przygotowuję. Przepis na moim blogu: http://jolaplo.blogspot.com/2013/06/bisquit-quilting-noc-muzeow-2013.html
    Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń