25 stycznia 2012

Wielki powrót i parę nowości

Mam, wreszcie mam internet w domu. Tak się stało, że odłączona zostałam od netu. Jak to było, nie tak znów dawno temu, że ludzie spokojnie obchodzili się bez telefonu komórkowego i internetu? Teraz życia sobie bez tych rzeczy nie wyobrażamy. Oj strasznie mi było na początku, ale później przywykłam. Ale tęskniłam za blogowym światem i wracam. I od razu wrzucam nowości, a mianowicie jeszcze przed świętami dostałam paczkę całą wypełnioną niespodziewajkami od Aneni z bloga aneniowe wytworki - potworki za udział w zabawie podaj dalej. A czego w tej paczuszce nie było ...
.... a więc aromatyczne pyszności


... podkładeczki



zakładka (uwielbiam tego kota)


i przecudne kolczyki



oraz superowa saszetka


no i kartka z miejscowością.


Bardzo, bardzo dziękuję. Wspaniałe prezenciki. Będę częściej brać udział w zabawach na twoim blogu  :) Moje "twórcze" prace wyfrunęły, ale niebawem powrzucam na bloga rękodzieło, bo trochę tego jest. No i biorę się i ja za wysyłki do moich uczestniczek podaj dalej.

3 komentarze:

  1. Witaj po przerwie. Cudne dostałaś prezenty. Zapraszam do siebie na candy dla obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku ! Jak dawno Cię tu nie było ! Fajnie, że wróciłaś i znów się ciekawie dzieje :) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty dostałas :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń