27 stycznia 2012

Takie cóś

Kochane duszyczki dziękuję za komentarze. Ja też się cieszę, że Wy się cieszycie, że wróciłam !!!
Trzeba by może wrzucić jakiś kawałek pracy własnej. Było sporo kartek świątecznych, ale nawet nie miałam jak zrobić im zdjęć, a wszystkie zostały wysłane, więc na razie taka skromna biżuteria. Ta już jest sprezentowana. A może ktoś zgadnie z czego jest zrobiona? No i proszę, mini konkurs się zrobił. Fajnie. To w takim razie napiszę chociaż jak jest zdobiona. Batikiem oczywiście. Kładłam wosk szpilką, bo wzór jest dość drobny. Zapraszam więc do zgadywania co posłużyło za materiał, z czego wisiorki ulepiono? Wybór nie jest duży, więc pójdzie Wam sprawnie. Piszcie w komentarzach pod postem wasze propozycje .
A oto zagadka.







2 komentarze:

  1. Śliczny komplecik ,piekne sówki! nie mam pojęcia z czego może być zrobiony ,przychodzi mi na mysl tylko modelina :))Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia z czego ulepiony, ale to mi nie przeszkadza sie pozachwycać.

    OdpowiedzUsuń