31 stycznia 2012

kolorowe wyzwanie

Dziękuję miłym koleżankom że chciało im się zabawić w zgadywanie. Nie zgadły co prawda, ale miło przynajmniej jak ktoś tu zagląda  A więc z czego wisior poprzedni zrobiony? Z masy papierowej.
Więc do kolekcji jeszcze jeden. Naszyjnik ten zgłaszam na wyzwanie w Blogu Kreatywnym Świata Pasji  Należało użyć podanych kolorów; temat i forma dowolna.



Zawsze myślałam, że najlepiej prezentują się w biżuterii klasyczne zestawienia kolorów, żadnych odważnych połączeń. No i zaniemówiłam jak zobaczyłam wyzwaniową propozycję. Zostało mi po warsztatach czerpania papieru trochę pulpy, więc zrobiłam z niej masę. Wylepiłam kilka owalnych wisiorków i garść koralików. Wisiorki zagospodarowałam, z koralikami nie bardzo wiedziałam co zrobić. Różne pomysły jak je ozdobić przychodziły mi do głowy, a tu proszę - wyzwanie i pomysł gotowy!







1 komentarz:

  1. Bardzo radosny komplet. Zestawienie kolorystyczne bardzo letnie, wakacyjne, wręcz dodające stopni temperaturze za oknem.

    OdpowiedzUsuń