13 września 2012

Dostałam wyróżnienie

Zostałam wyróżniona smakowitą babeczką. A wszystko za sprawką Otkota z bloga Chata z odzysku Blog jest prześwietny - oczywiście dużo w nim recyklingu i to na wysokim poziomie. Zaglądnijcie koniecznie, a ja bardzo bardzo dziękuję Otkotowi za wyróżnienie.




Wielki zaszczyt, więc przekazuję wyróżnienie dalej do:
Przytulisko pod wiązami za pozytywne nastawienie do życia
Dysiakowo za pasję tworzenia
Między ciszą a ciszą za optymizm i pogodę ducha
Mój codziennik za ogromne poczucie humoru
Szafa malowana za całokształt

5 komentarzy:

  1. dzięki wielkie za takie piękne i smaczne wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję, to bardzo miłe z Twojej strony:))!!Pozdrawiam serdecznie, liczę na Twoje częste wizyty u mnie:))A i sama z radością będę Twoim gościem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo dziękuję za apetyczne i jakże miłe wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo serdecznie dziękuję za wyróznienie. Niezwłocznie się nim podielę. Pozdrawiam serdecznie Edyta

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wyróżnienia i dziękuję za udział w moim candy

    OdpowiedzUsuń